23 Nisan 2013 Salı

Medyum Ali Şikayet

Tam 3 senedir üzerimde büyük bir ağırlık var geceleri uyuyamıyordum, sürekli yalnız kalmak istiyordum herkesi düşman gibi görmeye başlamıştım ve insan içine çıkamıyordum sürekli sesler gürültüler geliyordu üzerimde büyü olduğundan şüphelendiğim için defalarca medyum ve hocalara başvurdum ama hepsi dolandırıcı çıktı. Başta Medyum Taher, Medyum Adem, Medyum Erdoğan, Medyum Yılmaz, Medyum Volkan, Medyum Hakan ve Medyum Halil İbrahim olmak üzere hemen hemen hepsine en az 500 tl yolladım ama birçoğu parayı aldıktan sonra telefonlara bile çıkmaya tenezzül etmedi bazıları hakkında da savcılığa başvurdum şikayette bulundum zaten onlarca dosyaları varmış yaptıklarının cezasını er ya da geç ya bu tarafta ya da diğer tarafta çekecekler. En son arkadaş tavsiyesiyle Medyum Ali Hoca'yı aradım. Öncelikle bir bakım çalışması yapılması gerektiğini söyleyip ad soyad d.tarihi ve anne adımı istedi birkaç saat sonra da dönüş yaptı şüphelendiğim kişi benim kısmetimin ve rızkımın bağlanması için büyü yapmış ve bunun etkisiyle bu hale düşmüşüm. Neye elimi atsam kuruyor iş başvurularım birbiri ardına reddediliyor aşk hayatım perişan. Diğerleri de büyü var demişti gerçi ama parayı aldıktan sonra ortadan kaybolmuşlardı. Medyum Ali Bey bunun için büyü bozma çalışması yapmak gerektiğini söyledi ve bana bir muska yolladı. Bunu beyaz bir kumaşa sarıp söylediği işlemleri uygulamaları yaptım okumaları Medyum Ali Gürses Hoca oradan kendisi yaptı ve 21 gün sonunda durumum düzeldi. Şu an o kadar mutlu ve rahat hissediyorum ki 3 senedir resmen yaşamıyormuşum. Allah Medyum Ali Gürses Bey'den razı olsun. Yalnız bir konuda uyarmak isterim ki birçok Ali Hoca isminde insan var bahsettiğim Medyum Ali'nin mail adresi medyumalibey@gmail.com sitesi www.medyumali.com 'dur. Facebook'ta Ali Hoca diye bir sürü profil var ancak tek sayfası var o da www.facebook.com/medyumaligurses. Telefonu da sitesinde yazıyor zaten. Umarım siz de dileğinize kavuşursunuz...

2 yorum:

  1. Bu sayfaya internette tesadüf eseri denk geldim Ali Hoca’nın sitesine de göndermiştim bu yorumu ancak bu platformda da dile getireyim istedim hoca arayışında olan ve bilgilenmek isteyen arkadaşlara bir faydam olsun…
    Erkekler ağlamaz derler ancak ben 7 senelik beraberliğimin olduğu kız arkadaşımın başka biri yüzünden beni terk etmesi yüzünden ben depresyona girdim ve gecelerce günlerce ağladım. Çevremde kimse kalmadı kendimi alkole verdim belki yanlış yaptım ancak başka çarem yoktu işimden bile ayrılmak zorunda kaldım. O kişiden beri de karşıma birileri çıktıysa da kimseyi sevemedim, kimseye de yalancıktan rol yapamadım ve 1 sene boyunca tek bir kızın elini bile tutmadım. 25 yaşındayım ve hayatımın büyük bölümü bu kızla geçmişti. Her şeyi onunla tanımış ve öğrenmiştim. Bu 1 sene boyunca abartısız her gün sabah uyanınca ilk işim başka bir hesaptan gizlice beni silip engellediği Facebook’una bakmak oluyordu. O adamla fotoğraflarını görünce intihar edesim geliyordu. Önce birkaç dolandırıcı medyuma binlerce lira kaptırdım. Her seferinde verdikleri süre dolunca ve bu kişide zerre değişiklik olmayınca yoruldum, usandım ve sıkıldım ancak o adamla tekrar fotoğrafını görünce yine dayanamadım ve tekrar hoca arayışına başladım. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle Ali Hoca’ya ulaştım ve derdimi anlattım. Aşk ve bağlama çalışmasına başladık ve bana vefk yolladı. Kırmızı bir kumaşa sarıp taşımaya başladım. Taşıyordum, verdiği duayı da okuyordum ancak içimde zerre umut kırıntısı kalmamıştı sırf başka bir çarem olmadığı için zorunluluktan günleri saymaya devam ettim ve mucize bir şekilde 17. günde eski sevgilim önce bu adamdan ayrıldı, 23. günde de bana mesaj atarak barışmak istedi özür diledi. Bunları rüyamda görsem inanmazdım gerçi her gece rüyamda da onu görüyordum ama o kadar umutsuzdum ki bu mesajı görünce dünyanın en mutlu insanı oldum. Kendisiyle buluştuk ve sanki o 1 sene hiç yaşanmamış gibi kaldığımız yerden devam etme kararı aldık. 4 aydır beraberliğimiz devam ediyor ve eskisinden daha da ciddi. 2014 sonuna da Allah’ın izniyle nikah tarihimizi alacağız haftaya. Bunları buraya yazmak zorunda da değildim ancak piyasada o kadar çok dolandırıcı ve sahtekar medyum var ki insanlar herkese para kaptırdıkları ve güvenleri kırıldığı için bu bir elin parmaklarını geçmeyen gerçek hocalar da arada kaynıyor bu kişilere de insanların güvenesi gelmiyor. En azından belki benim durumumdaki arkadaşlara bir umut ışığı olur dedim. Çalışacağınız hocayı seçerken çok dikkatli olun para kolay kazanılmıyor. Ali Hoca’ya bu vesileyle binlerce kez teşekkür etmek ve çalışmalarında kolaylıklar dilemek isterim. Allah’a da Ali Bey gibi dürüst ve doğru bir hocayı çıkardığı için minnettarım. Diğer arkadaşların da belirttiği gibi ortada birçok Ali isminde hoca var bahsettiğim Ali Bey’in sitesi http://www.medyumali.com, telefonu 05355906275′tir. Umarım herkes aradığı aşkı bulur ve mutlu bir hayat sürer çünkü bu herkesin hakkı. Herkese hayırlı geceler…

    YanıtlaSil
  2. bu satırları yazıyor olmamdaki tek sebep hem ali hocaya vefa borcumu ödemek hem de benimle aynı durumda olan insanlara ışık tutmak çünkü internette o kadar çok sahtekar var ki insan kim gerçekten güvenilir hoca karar veremiyor bu insanların allah korkusu yok isimlerini saymakla bitmez her gün isim değiştiriyorlar zaten ben yıllardır doğru dürüst bir medyum bulabilmek için binlerce lira döken biri olarak konuşuyorum ve çoğunu tanımış durumdayım ama hiç yılmadım en sonunda işini hakkıyla yapan birine denk geleceğim elbet diye devam ettim çok para kaybettim ama sonunda allah gerçekten de bu işi layığıyla yapan birini ali hocayı karşıma çıkardı zaten başlangıçta telefonda konuşurken sesi bile güven vermişti diğerleri gibi mahalle ağzıyla konuşmadı hemen paradan bahsetmedi açıkçası benim sorunum üzerimdeki büyüydü 3-4 senedir neye elimi atsam kuruyor işim gitti iflas ettim sonrasında belim doğrulmadı aşk hayatı desen o da aynı kimseyle uzun süreli beraber olamıyorum ya ondan bir sorun çıkıyor ya benden hiçbir beraberliğim evliliğe gitmiyor ve 42 yaşındayım bu durum da artık çekilmez olmaya başladı ve üzerimde bir büyü olabileceğini düşünerek medyum ali hocayı aradım bakım yaptıktan sonra kısmetimin bağlanması için bir büyü yapılmış olduğunu söyledi ve bozulması için gereken çalışmadan bahsetti hemen başladık bana kargoyla muska yolladı talimatımı verdi ve taşımaya başladım açıkçası hiç ümidim yoktu çünkü daha önce en az 5-6 farklı şarlatana para kaptırmıştım parası bir yana her seferinde verdikleri gün dolduğunda umutlarım hayallerim tekrar tekrar yıkıldı bunun telafisi güç maddi yanı bir yana manevi yanını kimse tamir edemez neyse çok da uzatmak istemiyorum ali hocayla başladığımız çalışmada bana verdiği sürenin ortalarında kıpırdanmalar olmaya başladı işimde dükkanıma rağbet arttı uzun süredir hoşlandığım ancak beni arkadaş olarak gördüğünü söyleyen bayan benimle ciddi anlamda yazışmaya başladı ve yazdıklarından da beni sevdiğini belli ediyor bunları rüyamda görsem inanmazdım mucize gibi olanlar daha süreç tamamen bitmedi ancak bu kadar kısa sürede bu gelişmeler beni bunları yazmaya itti içim içime sığmıyor buradan medyum ali beye binlerce kez teşekkür ediyorum ki beni bu çileden kurtardı internet ortamında hocamızın isminden faydalanmaya çalışan bazı sahtekarlar da türemiş ali kaya ali yüksel ali değirmenci gibi bir sürü isim gözüküyor ama bahsettiğim ali beyin bunlarla bir alakası yok ali gürses kendisi

    YanıtlaSil